Известие

Collapse
No announcement yet.

Система Q4 при Алфа Кросвагон

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Само една поправка да отметна, ASR регулира горивоподаването, т.е. отнема газта за да свали оборотите и буксуването / VDC е т.нар. тракшън контрол който неможе да се изключва (поне на 156), всъщност това е системата която допринася за стабилността като бие спирачки на което колело има нужда. Двете системи се справят добре в комбинация, затова не бива да се изключва в нормален режим, а само при нужда от по-екстремно преодоляване на препядствие.

    Пс Колата е добра и се държи завидно в определени условия, стига сте се карали за глупости. Карайте си разумно колите и най-вече с акъл, защото нещо строши ли се, нужните инвестиции ще са сериозни. Айде със здраве.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
      Само една поправка да отметна, ASR регулира горивоподаването, т.е. отнема газта за да свали оборотите и буксуването / VDC е т.нар. тракшън контрол който неможе да се изключва (поне на 156), всъщност това е системата която допринася за стабилността като бие спирачки на което колело има нужда. Двете системи се справят добре в комбинация, затова не бива да се изключва в нормален режим, а само при нужда от по-екстремно преодоляване на препядствие.

      Пс Колата е добра и се държи завидно в определени условия, стига сте се карали за глупости. Карайте си разумно колите и най-вече с акъл, защото нещо строши ли се, нужните инвестиции ще са сериозни. Айде със здраве.
      Прав си, за високите скорости работи VDC системата. А ASR, освен че отнема газта, не разрешава буксуването. Ама те всички тези системи работят заедно с ABS и при различните пътни ситуации е трудно да различиш коя точно какво прави.
      Разбира се, че ще ги пазим колите - след като я взех, доста добре се "изтръсках" да я приведа в идеален вид.

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от vilika1973 Покажи съобщение
        Аз моя cross от 3 години го притежавам ,но във кал не ми се е налагало да го вкарвам,и досега не съм изкл.asr.Поздрави и се наслаждавай на хубавия автомобил.
        за тия 3 години давал ли ти е някакви проблеми ?

        Comment


        • #79
          сменил съм рейка втора употреба ,турбо маркуч и няколко пъти стандартно ремъци,ролки ,масла и разбира се голям консуматив са гумите.Като цяло съм много доволен от автомобила.

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от vilika1973 Покажи съобщение
            сменил съм рейка втора употреба ,турбо маркуч и няколко пъти стандартно ремъци,ролки ,масла и разбира се голям консуматив са гумите.Като цяло съм много доволен от автомобила.
            И аз се надявам, след като я стегнах няколко години да минавам само с обслужването.
            По руските форуми са написали, че ходовата й част е по-здрава от нормалните версии 156, ама ще видим. Да се надяваме, че й електрониката няма да дава проблеми.
            А, сега се сетих да питам - сега в много студените сутрини, при палене дисплея на борд компютъра не светва. След като позагрее колата и пусна парното на позиция да духа през дупките от двете му страни се съживява. Един колега с Опел Зафира го е имал същия случай, после се е оправил. Други Алфи дали го имат този проблем, или само моя е "зиморничав" ?

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от Goro_Q4 Покажи съобщение
              И аз се надявам, след като я стегнах няколко години да минавам само с обслужването.
              По руските форуми са написали, че ходовата й част е по-здрава от нормалните версии 156, ама ще видим. Да се надяваме, че й електрониката няма да дава проблеми.
              А, сега се сетих да питам - сега в много студените сутрини, при палене дисплея на борд компютъра не светва. След като позагрее колата и пусна парното на позиция да духа през дупките от двете му страни се съживява. Един колега с Опел Зафира го е имал същия случай, после се е оправил. Други Алфи дали го имат този проблем, или само моя е "зиморничав" ?
              И моята е така.Под 2 градуса дисплея на работи.Не мисля че фабрично е направена така .По скоро лош контакт между някоя букса .
              Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

              Comment


              • #82
                На предните ми 156ци (не бяха Q4, но невярвам да имат разлика), си работеха чудесно дори и при - 20гр, защото стоеха навън и ги карах всеки ден. Имаше някаква драма с големите дисплеи на студено и горещо, уж при малкия варант проблема е решен, моите и двете бяха с малки дисплеи.
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #83
                  при мен сутрин ако подгрея веднъж дисплея се включва,но подгрея ли два пъти /аз подгрявам два пъти все пак е-12 градуса сутрин/със стоплянето на времето проблема изчезва.

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от vilika1973 Покажи съобщение
                    при мен сутрин ако подгрея веднъж дисплея се включва,но подгрея ли два пъти /аз подгрявам два пъти все пак е-12 градуса сутрин/със стоплянето на времето проблема изчезва.
                    Така е и при мен, както го описваш и както е и при колегите. Свързано е с ниската температура. Мисля, че не е лош контакт щом не е само при мен, ама не е болка за умиране.
                    Да питам за джантите на Кросвагона - в гумаджиницата ми казаха, че са магнезиеви и трябва много да ги паза от удари, защото не се кривели, а направо се трошели. Гумите, както ги дават по каталог са 225/55/17. Доста им е висок профила и в случай, че не са меки и карам внимателно, възможно ли е да спраскам джанта при попадане в дупка. А дупките след тия студове тепърва ни предстоят.

                    Comment


                    • #85
                      Зависи каква е дупката и как ще влезеш в нея. За да се огъне или даже строши джанта си трябва доста засилка, а кой грижлив собственик би карал колата си така по нашите кратери...
                      Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                      GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                      Comment


                      • #86
                        Здравейте.
                        С гуми 225/55/17 и здраво окачване, за да изкривиш или по-лошо да спукаш джантата, трябва доста бързо да караш, дупката да е с остри ръбове и да разпориш гумата. Карай с правилното налягане на гумите. Не влизай в дупка на блокирали колела. Намали колкото можеш и отпусни спирачката непосредствено преди дупката. Или бабуната. Ако са те наплашили гумаджии, че тези джанти лесно се пукат, не им се връзвай. А ако се случи има къде да бъде оправена.
                        Поздрави.
                        Every tool has a hammering side. (Eric O. SMAR)

                        Comment


                        • #87
                          като видиш, че си улезнал у дупката не натискай спирачка а съединител. Иначе шансът да сцепиш е доста по-голям

                          Comment


                          • #88
                            Съгласен съм с всичко, което пишете, Попитах за джантите, защото на предишната кола колкото и да я пазех, на годината поне веднъж кривех джанта, без да се среже гумата. Може би защото бяха по-ниско профилни гумите - 195/50/15, а може и защото си карах все със зимни гуми, които са от по-мек материал. Сега за всеки случай си купих една джанта за резерва.
                            Имам нов въпрос -Дали ще влезе нормалната джанта с напомпана гума в дупката, че нещо много не ми вдъхва доверие патерицата дето е в багажника- ебати хармониката. Тя е чисто нова и не личи да е слагана и сигурно е на 10 год. Знаем, че гумите стареят Кой знае дали няма да бера ядове с нея ако се наложи да я сложа. А и надута ми изглежда по-малка и може да ошашка двойното предаване

                            Comment


                            • #89
                              Здравейте.
                              Със сигурност 225/55/17 с оригинална джанта няма да влезне. Може би бандажна "патерица", но с по-малък размер. Трябва да имаш изправно компресорче към резервната гума.
                              Поздрави.
                              Every tool has a hammering side. (Eric O. SMAR)

                              Comment


                              • #90
                                Резервна гума.

                                Сега ще напиша нещо, за което може да ме оплюете, ама съм го изпатил, затова го пиша.
                                На моята 156-ца ми се наложи да слагам веднъж патерицата. И не успях, защото нормалните болтове за лята джанта с дължина на резбата 22 мм. идват къси. Оттогава си нося 5 по-дълги болта в колата, а в последствие си сложих и дист. фланци, които са с по-дълги болтове, и вече не бих имал проблем да ползвам патеричката, при нужда.
                                Така че, направете си труда с една суха тренировка пред блока, да поставите патеричката, за да не оставате по пътищата.
                                И си проверявайте налягането и в резервната гума.
                                Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                                Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                                Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                                Comment

                                Working...
                                X